Oct 27, 2009

Shopping for Winter

Ca va? Skang beza masa ngan Malaysia dah 7 jam, coz 25hb aritu berlakunya Daylight Saving Time, so lag sejam lagi ngan Malaysia. Klu nak tau what is DST, and when does DST happen? Searchla inet..hehe.. saya pon baru tau (tu pon en. Suami yg inform)Haru jugak nak sesuaikan diri kul 5++ dah morib..huhuhu..terkejar-kejar rasanya.. Time en. Suami balik, dah gelap, cam x best nak kuar gelap2 (even ade lampu jalan or lampu kedai)padahal baru kul 5++..

Apapun, Samedi lepas saya telah berjaya membeli baju sejuk dan kasut untuk winter. Kenapa saya kata BERJAYA? Huhuhu.. sbnornyer dr last two wiks lg dah mengusha bj sejuk n kasut, tp xde yang berkenan di hati (pembetulan: ade yg berkenan tp saiz xdekla..) Sib baik la weather masih x tahap sejuk gaban.



Inilah hasilnya. Actually, utk Zahra dah beli dari last two wiks. Ikutkan saya, nk belikan baju sejuk yg unisex je utk Zahra, blehla adik dia pakai nnt (kot2 dpt adik laki kan..!) Tapi oleh kerana En. Suami dah berkenan btol kt bj tu,cepat2 nak gi bayor, saya turutkan ajelahh (dah dio yg byr pon kann..) Ha, jgn taktau kasut saya tu jenama BATA, harga agak murahla CHF39.90. Cantik dak? Sket punyer payah nak carik, bkn pe, kt sini stylenyer pakai boot yg tinggi tu. Saya adela gatai mentrynyer, en. Suami kata nampak cun gaks,saya tgk pon cun gaks (mmg lawo la kasut tuh!)tp kt pandangan perasaan nih, cam baru blk dr ladang joo..huhuhu.. tapi sebenornyer mmg smart la pakai boot tinggi tuhh.. mentaliti saya je x terubah laiee..

Okeylaa..nk sambung blaja French.. un,deux,trois..

No comments:

Post a Comment