Feb 17, 2011

New Design Scarf to be given [sudubesi.com giveaway]

Kali ni saya nak join GA ini yang dibawakan oleh http://www.loveina.net/ dan http://sudubesi.com, duenya 17 Feb ini.. Jadi apa tunggu lagi, jom cepat-cepat join masih ada masa lagi nih.. Nak join klik sini laju-laju yer..



Sebelum saya gitau tudung pilihan saya bagi tahun 2011 ni, meh saya nak tunjuk tudung-tudung yang biasa saya pakai..


Bukan kerana saya tak suka fesyen tudung yang lain, tapi kerana pilihan yang terhad di negara asing ni.. Jadi, bila balik ni, saya nak borong secara berhabis-habisan tudung-tudung kat bawah ni..

Kerana saya dah jatuh cinta kat shawls dan tudung ala-ala ariani yang comey ni.. Tapi tudung bawal tetap menjadi pojaan hatiku.. Sekali-sekala pakai shawls, sekali sekala tudung ariani, sekali sekala tudung bawal.. Variety kan vogue..ngee..


Dan, uols nak tau ke apa hadiah GA ini? Memang menarik.. Kompom uols suka, coz saya suka bebenau.. Dah meleleh ayaq liuq ni..   Jadi cik penganjur dan juri yang baek hati, silalah pilih saya yang sudah jatuh cinta kat shawl yang comel ni.. Tergoda tak tengok mata saya yang dah jadi cam Puss The Boots ni..


 Kalaulah dapat tudung free dari LOVEINA dan SUDUBESI mesti saya akan melompat lebih tinggi dari ini..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!



No comments:

Post a Comment